PilaTest

Elmélkedéseim

És akkor azt kérdezte: "érezni már valamit?"

Úgy döntöttem, hogy a mai edzésemen letesztelem az egyik videót, ami felkerül majd a webshopba. Fruzsi átküldte már azt a videóját, aminek szerintem nagyon sokan fognak örülni, ugyanis eszközös az óra, kislabdát használunk minden gyakorlatnál. 

fitnessball.gif

Szóval az úgy volt, hogy tegnap belenéztem kicsit a videóba, elsőre az a gondolatom támadt, hogy átruházom rá a "mosolygós gyilkos" jelzőt, amivel már engem is illettek egyszer-kétszer. Az edzést telepakolta nagyon sunyi gyakorlatokkal. Ami kívülről olyan kis könnyednek tűnik, de közben ha mindenre odafigyelünk, akkor azért masszívan érezni. Például nekem maradt egy kis izomlázam tegnapról, úgyhogy amikor követtem Fruzsi instrukcióit a helyes testtartásról, akkor a hasizomgyakorlat közben végig éreztem a hátizmaimat. Szerintem az összeset. Pedig hát az csak egy kedves labdás játék volt hasizomra, de azért szépen bekapcsolódott minden. Sunyiban.

Tudom, a torna értékéhez nem ad hozzá, de a körömlakkja is olyan színű, mint a labda. És hát van az időszak, amikor fókuszálni kell valamire, ami nem épp a farizmunk elfáradása, úgyhogy szerintem ez mégiscsak plusz pont :D

fruzsilabdazik.JPG

Naszóval, nekiáltam a tornának ma reggel. Csak hogy megnézzem, hogy kell majd megvágni, hogy jó legyen, kell-e bele extra szünet vagy minden megvan. Nos, a jó hír, hogy Fruzsi tök kedvesen ad pihenőidőt a gyakorlatok közt és van kis lazító nyújtás is, amikor vége van mondjuk a földönfekvős farizomgyiloknak. 

Pár hete megkérdeztem a korábban nálam tornázókat, hogy mit szeretnek az én óráimban és videóimban és az egyik lány azt írta, hogy "iszonyú pontosak az instrukciók". Nos, Fruzsinál ez tuti megvan. Úgyhogy ki is húztam magam mindig, amikor csak mondta. Szerintem 2 centit nőttem a torna végére :D

Fruzsié lesz a 3-as szintű edzés (majd lesz rendes bemutatkozás is később a facebookon és a honlapon is + leírás, hogy mi is van a videóban, ez most csak ilyen "nincs kedvem gondolkozni, hogy  mit tornázzak, a videót pedig úgy is jó lesz letesztelni" típusú spontán valami), nem meghalós (kivéve ha valakinél épp rátapint a mumusgyakorlatokra, mint esetemben), lehet levegőt kapni közben, de azért hatásos. 

Például amikor épp azt hittem, hogy új izmokat találtam magamon és már elkezdtem örülni, hogy nem százlábú vagyok, úgyhogy csak két combom fáj, akkor kedvesen megkérdezte, hogy "érezni már valamit?" Hát köszi :D

Nade nem szidom tovább, mert igazából kellemes edzés volt, nem voltak végtelen hosszú blokkok benne, mindent átmozgattunk egy kicsit, végig mondta, hogy mikor kell kifújni és mikor beszívni a levegőt, pihenőmásodpercek is voltak és a végén annyira közvetlen volt az egész, hogy amikor mondta, hogy egészségünkre, akkor automatikusan visszaválaszoltam, hogy köszi. 

Pont ezt szerettem volna, hogy olyan videók legyenek elérhetőek, amiknek köszönhetően "otthonosan" érezzük magunkat. Szerintem jó lesz, jó lesz. Kíváncsian várom a többiek videóit. Meg azt is, hogy a sajátomat végre megvághassam. És hát rájöttem, hogy tutibiztos kell nekem valami beltéri helyszín, ahol tudok videókat felvenni és dumálni közben, nem utólag rámondani az instrukciókat, mert nagyon hiányzik, hogy közben beszélhessek, valahogy közvetlenebb lesz tőle az egész. Cserébe az alámondásosnál jobb a hangminőség. Hát, mindennek van előnye és hátránya, az tuti. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pilatest.blog.hu/api/trackback/id/tr916047842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A fészbukon is ott vagyok!

pilatest_a_facebookon_is.png

Pilates Másképp

pilatesoktatokepzes.png

süti beállítások módosítása