PilaTest

Elmélkedéseim

Nem tudom elengedni

Noémi vagyok. Pilatesfüggő.

Úgy tűnik, itt vagyok.

Pilates oktató vagyok, de ősszel valahogy elegem lett mindenből, ami _kötelező_ mozgás. Úgy döntöttem, abba is hagyom a Pilates oktatását meg úgy összességében az edzősködést. Ez decemberben volt, amikor meghoztam ezt a döntést, hogy itt a vége. 

Aztán valahogy azt vettem észre, hogy visszakúszik a Pilates az életembe. Először csak abban, hogy az edzéseim végére kicsit belekerült ez-az a Pilatesből. Aztán elkezdtem Pilatesvideókra tornázni. Meg újra bandázni a Pila oktató ismerőseimmel. 

És júniusra eljutottam odáig, hogy tényleg függő vagyok. Nem tudok elszakadni az egésztől. Hiányzik a tanítás, hiányzik a Pilates. Úgyhogy újra itt vagyok. Egyelőre még csak próbálom szokni a gondolatot, hogy tényleg belevágok az új edzői életembe fél év kihagyás után. Hogy lesz újra Pilates velem. Hogy lesz újra nempilates velem. Hogy visszatérek online. De kicsit máshogy, más néven. Minden kicsit más lesz, de sok minden ugyanaz.
Még mindig Pilates oktató vagyok. Még mindig a gerinc egészsége az egyik legfontosabb dolog a számomra. Meg úgy általában az, hogy úgy eddzünk, hogy közben egészségesek maradjunk, ne legyen semmi káros az edzésben. Mert még mindig az a fő gondolatom, hogy lehet úgy alakot formálni, lehet úgy formás testre szert tenni, hogy nem hajtjjuk magunkat szanaszéjje

Nade azt hiszem, ezekről majd írok is, amikor már úgy érzem, tényleg valósággá válik itt az egész és nem csak egy  spontán "helló, itt vagyok" gondolatsort biggyesztek ide.

Készül valami. Valami jó. És ez most nekem jó. És remélem, nektek is az lesz hamarosan.

blur-close-up-color-208136.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pilatest.blog.hu/api/trackback/id/tr3415972632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A fészbukon is ott vagyok!

pilatest_a_facebookon_is.png

Pilates Másképp

pilatesoktatokepzes.png

süti beállítások módosítása