PilaTest

Elmélkedéseim

Küzdelmek a háttérben

Tegnap katasztrofális napom volt. Nagyon sok volt a munka is és az érzelmi hullámvasúton eléggé a mélypontra jutottam, már-már a kísértetkastélyba is bekanyarodva a töksötétbe. Annyira lelkesen kitaláltam a videózást, hogy tele lesz a webshop Noémi stílusú órákkal tőlem és a tanítványaimtól, kollégáimtó. A fejemben, a trelloban és az excelemben minden olyan szépen nézett ki. 

alvaro-reyes-qwwphwip31m-unsplash.jpg

Persze vannak dolgok, amiket kifelejtettem a számításból.

A legutóbbi videózás óta elköltöztem és ebben a lakásban nem találtam olyan pontot, ahol lehetne bármit is felvenni. Vagy nem tudom olyan messzire letenni a kamerát, hogy beleférjek a képbe vagy fény nincs, vagy hely nincs. Semmi sincs jól ebben a lakásban videózás szempontjából. Szóval ez egy no-go. 

Kitaláltam, hogy akkor a kertben milyen szuper lesz, dehát ez egy régi gangos ház és nem épp vonzó a környezet. Sajnos nem olyan a lakóközösség, hogy szépre elrendezhetnénk az udvart, múltkor már azért is cöccögtek, hogy a saját lelkem felvidítására vett nárciszokat 2 hét után kiültettem a kertbe. Gondoltam, retro hangulatú videónak állítom be a kertben tornázást, de aztán a barátnőm tökéletesen megfogalmazta, hogy ez inkább Csernobil, mint vintage :(

kicsiiii.jpg

Persze mielőtt fontolóra vettem, hogy itthon lesz a videózás a közös udvaron, az volt a terv, hogy a szüleim kertjében videózom, anyu mindig szépen elrendezi a kertet, a paradicsomos magaságyás ideális a könnyített plank bemutatásához is, dehát nyár van, napközben 245346 fok, úgyhogy csak esténként tudok videókat felvenni és hát elég kevés az esély, hogy egyszerre több videót tudok felvenni, amikor nincs is hőség és a fények is jók. És hát a szüleim 40-45 percnyire laknak tőlem, úgyhogy egy videó felvétele extra másfél órát jelentene. Vagy hát nem is feltételes mód, mert ez lesz a vége. 

Szóval tegnap, miközben megpróbáltam egy kiegészítőt megvenni, de nem sikerült, a boltban kicsit kiborultam, hogy már ez sem megy, nem csak a helyszín. Teljesen fel vagyok pörögve, tök jó ötletek jöttek össze (tőletek, tornaügyileg is; marketing szempontból is, edzői gondolatot végigvive is, stb), annyira szeretném ezt csinálni. De a front, a helyszínhiány és a hőség valahogy most elkedvetlenít. A fejemben minden összeállt már tökéletesre, csak az élet fordulatai korlátoznak :P 

Ráadásul kiderült, hogy még egy technikai dolog van, amit nem gondoltam rendesen végig, úgyhogy még erre is kell majd valami világmegváltót kitalálni, hogy ne szívassak meg mindenkit magam körül :D

veeterzy-b_xciwkk8pc-unsplash.jpg

Nade jó hírek is vannak, a logóm is kész, összeállt az augusztusi "órarend", a honlapon is tudok dolgozni, nem sokat, de minden nap elszöszölök rajta 10-15 percet, előbb-utóbb összeáll és minden jó lesz. 

Most már csak azért drukkoljatok légyszi, hogy:

  • megvilágosodjak, hol tudok a legjobban videózni
  • a technikai gondot jól meg tudjam oldani (amúgy épp azon nyűglődünk, hogy a többiek videója hogy jusson el hozzám rendesen)

Hétvégén pihi, remélem, újratermelődik az összes, jólgondolkozó agysejtem és minden gond megoldódik :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pilatest.blog.hu/api/trackback/id/tr215993130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A fészbukon is ott vagyok!

pilatest_a_facebookon_is.png

Pilates Másképp

pilatesoktatokepzes.png

süti beállítások módosítása